موضوعات آموزشگاه
پرداخت اینترنتی مشکل دارد، چه کاری می بایست انجام دهم؟
در این حالت توصیه می شود:
۱٫ در فاصله زمانی مجدد بررسی نمایید.
۲٫ از کارت بانکی دیگر استفاده نمایید (گاهی اوقات بانک صادر کننده کارت شما ارتباطش با سوئیچ بانک قطع است و با استفاده از کارت بانکی دیگر، مشکل رفع خواهد شد).
۳٫ با یکبار بستن کامل پنجرهی پرداخت و اتصال مجدد به صفحهی بانک امکان پرداخت مهیا میشود.* چنانچه هیچکدام از راه حل های فوق به نتیجه نرسید، روش پرداخت خود را در صفحه (مشاهده صورتحساب) تغییر دهید.
توجه داشته باشید که پرداختهای غیر اینترنتی (فیش بانکی / خودپرداز) که در خارج از ساعات اداری انجام میشوند در اولین ساعات اداری روز بعد توسط واحد حسابداری بررسی و تایید خواهند شد.